onsdag 25 juni 2008

Sommarhemlis

En alldeles lagom hemlis att fixa med inför semestern! En sommarhemlis med en tröja eller tunika, en pocketbok och ytterligare någon liten present i paketet. Jag är med!






Vilken storlek? 98, helst långärmat
Vilka färger? alla utom svart, rosa eller camo
Vilka material? naturmaterial
Vilken stil? retro, romantiskt, tufft, unisex – måste man välja en?
Vilken sorts böcker? föredrar moderna romaner, noveller och dikter och syböcker, så klart ;-) läser sällan deckare och chick-litt

3 kommentarer:

Y sa...

Det låter verkligen som ett jättekul byte! jag kollade faktiskt er hemlishemlissida men det var inga nyanmälningar. Ser fram emot att se alla alster i bloggarna framöver.

Botilda sa...

Vad synd, det hade jag missat. Jag trodde faktiskt att alla var välkomna. Nu tar jag bort uppmaningen här i inlägget så slipper andra bli besvikna också.

Y sa...

Helt lugnt! Det lät verkligen som ett lagom byte men det blir ju barnklädesbyte snart och det är öppet för alla.