fredag 21 augusti 2009

Titta, titta, titta!

Jag har fått mitt ekohemliga paket! Titta så fint. Det var ju inte direkt svårt att förstå vem som skickat det – mepsdrottningen och ekobyteschefen själv Stora lilla J. Stort tack!


Tyget kommer att bli en kjol när jag äntligen tar mig samman och gör ett eget mönster a la Sew what skirts! Det blir fint, tror jag.

Mönstret är för stickade tyger och precis i min stil.

Godiset... Mmmm riktigt reko i dubbel betydelse.



Och så huvudingrediensen. En alldeles egen Sprallinmeps med femtiotalskänsla. Ser ni blomman på sidan. Så tjusig, så tuff!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Å jösses vad fint! :)

Moi! sa...

Vilket fint paket du fick!!!

Anonym sa...

Hej! Jag är din hemliga pocket- och pysselvän. Jag ser att du är en riktigt duktig pysslare. :)
Fina bloggar du har, båda två!

Hello sa...

Supersnyggt!

stora lilla j sa...

Vad kul att du gillade det! Och vad roligt att den passade på Sprallinen :) Jag lånar din bild, hoppas det är ok?