torsdag 8 november 2007

Någon som vill ha en present? Skicka vidare!


”I will send a handmade gift to the first 3 people who leave a comment on my blog requesting to join this PIF (pay it forward) exchange. I don’t know what that gift will be yet and you may not receive it tomorrow or next week, but you will receive it within 365 days, that is my promise! The only thing you have to do in return is pay it forward by making the same promise on your blog.”

Det här är ju en kul grej. Minns inte var jag såg det först, men då var det tre presenter och jag tyckte att det skulle bli aningen mycket. Men när nu Klockarbarn lade upp en PIF-variant med en present, ville jag vara med (och jag hann bli en av de tre första)! Du också? De tre första som svarar på detta inlägg kommer att få en trevlig överraskning nån gång under det kommande året! Men ni måste lova att göra samma sak på er blogg. Alltså är egen blogg nödvändigt.

Lycka till!!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Jag vill gärna ha present..:)
Ska försöka uppdatera min blogg med ett inlägg om detta snart...

Anonym sa...

Oj, detta var kul! Men jag har bara en hemlig blogg... men kanske duger dotterns hemsida som referens? Om jag lovar dyrt och heligt att lägga utmaningen i hemliga bloggen sen? :)

Anonym sa...

(Lite osäker på om hemsideadressen kom med, så här är den igen: edith.bigmouth.se)

Botilda sa...

Hemsida funkar (och vad kul din var)! Hemliga bloggen kanske inte funkar lika bra - då kan vi andra ju inte se vad du hittar på och till vilka.

Anonym sa...

Jag har faktiskt en ohemlig blogg på G, jag kan lägga upp texten där när den är färdig. Jag återkommer!

Gekko sa...

Av alla bilder jag sett till PIF-inlägget var ju ditt det mest relevanta:-) Snyggt!

KlaramedK sa...

Goder afton i systugan!
Oj va kul detta låter, nu har jag sett notiser om paket på ett antal bloggar...skall man våga vara med?!

Botilda sa...

Ja, det är klart att du ska! Det är ju lika kul att göra i ordning paket som att få. Eller hur?!

KlaramedK sa...

Ja, men då är det bäst att jag är med då! Spännande!!
håller med om att det är lika kul, ibland roligare tom, att filura ut något till andra som det är att få!