onsdag 17 september 2008

Jag har fått så fina utmärkelser!



Från Klara med K har jag fått jag ”Five blogs that make my day”, från Syserine har jag fått ”I love your blog” och från Simones kreativa mor har jag fått ”Kreativ blogger”. Tack ni fina bloggvänner! Det värmer gott.

Meningen är ju att jag schangtilt ska dela med mig av mina favoriter. Det gör jag så klart gärna, men då måste jag fundera en stund på vilka de är. Jag är så glad över att jag började läsa Knåpmodern och Gekko, Thea, Majthjo, Klockarbarn och Pemba och kom tillbaka till handarbetet och pysslandet. Och sen alla som tillkommit – inspirerande, kreativa människor med stora hjärtan och mycket glädje! Tack! Dem jag läser dagligen ser ni i min högerkant – sen har jag över hundra jag följer med Bloggkoll, dem läser jag så gott som dagligen de också. Och så de där som handlar om språk och skrivande som jag länkar till från Tilde text. Jag gör det enkelt för mig och väljer er allihop!

Inga kommentarer: