tisdag 13 maj 2008

”Passa på att njuta av livet... nu när du ändå håller på och lever”

Paket! Min rara stickhemlis är inte hemlig längre. Det är Ullstina som skickat alla fina paket till mej under våren - och jag är så glad. Häromdagen kom det sista, och titta bara vilken vacker röd färg det är på alpackagarnet. Så mysigt! Jag satt länge och letade på sticksidor efter det perfekta mönstret att använda det till – men jag har inte bestämt ännu vad det ska bli. Pärlorna matchar perfekt, så jag får nog ta och lära mej nåt nytt, pärlstickning. Det blir spännande!

Hela paketet luktade gott av vaniljsockret som låg i. Där fanns också vackra servetter, rättvisemärkt, mörk och god choklad och ett läppbalsam med e-vitamin (Tack! Jag har en kladdig e-vitaminolja som jag använder till det mesta, men det här blir mycket bättre att ha på läpparna!)

Stort tack för alla paketen Ullstina! Det är rätt lätt att passa på att njuta av livet, som det stod på sista kortet, med alla de här överraskningarna.

2 kommentarer:

Efwa - Medea sa...

Otroligt vackert rött garn och det är såå mjukt och härligt att sticka i. Ska bli spännande att se vad det blir du gör av garnet. På garnstudio.se finns massor med fina mönster.

Strömming sa...

Ja Alpacka från Drops är verkligen superhärligt att sticka i! Fantastikst vacker färg!