fredag 14 december 2007

Hemlispaketet 1

Till slut kom hon på det, Kajsa Kavat Muldebaer, att det var jag som skickat hennes hemlispaket. Gå in och kika, vettja!

Jag hade stickat en varm halsduk som färdig sak - och den var så rolig att göra att den kommer att få ett alldeles eget inlägg. De personliga gåvorna var småpyssel som jag hittat på nätet eller hittat på själv. Jag tror aldrig att jag surfat pysselsidor på nätet så intensivt som de senaste veckorna.

näsduksfodral (det finns många varianter och är inte så knepigt att lista ut själv heller)
reflexbrosch
• pyramid-nånting som jag hittat på själv. Jag håller fortfarande på att klura ut bästa sättet att fästa blixtlåset i både foder och yttertyg snyggt. Bäst hittills är att handsy ena sidan, men jag vill gärna hitta något smart sätt att brumma på med maskinen.

Och så fick jag mitt eget paket idag. Hurra! Jag har en vag aning om vem det kan vara, men mer om det lite senare.

Inga kommentarer: